GRY 11/2003  Poradnik « 63 »  

Zaraz opadniesz niżej. Omiń Agenta, wskakując do pomieszczenia z prawej i wychodząc przez drugie okno z powrotem na kładkę. Biegnij nią przed siebie. Trafisz na rampę biegnącą w dół. Potem skręć w prawo i dalej przejdź przez niewielkie pomieszczenie.

Kontynuuj tą trasa, schodząc po kolejnej rampie niżej. Przejdziesz daje kładką w stronę ściany wieżowca, gdzie przejście się kończy. To jednak tylko tak pozornie wygląda – skocz w stronę szyby, by zobaczyć krótki przerywnik. Zaczynasz wewnątrz budynku. Przejdź od razu przez duże drzwi.

Trafisz do większej sali. Smith strzela przez cienką ściankę z Twojej lewej. Biegnij do końca pomieszczenia, gdzie z lewej strony Agent rozwali przejście. Skorzystaj z niego i skieruj się lekko w prawo, w stronę windy. Gdy pod nią podejdziesz, misja zostanie zakończona.


[Ghost] Chinatown – Smiths Trap

Uciekaj!

Jesteś z powrotem w Chinatown. Liczy się czas, więc nie trać go rozglądając się dookoła. Od razu ruszaj przez drzwi do pomieszczenia z pracownicami i w prawo po schodach w dół. Schodź ciągle w dół po schodach, aż natkniesz się na drzwi prowadzące na ulice. Na ogonie będziesz miał w międzyczasie Agenta.

Skręć tam w prawo i biegnij trasą wskazywaną przez strzałkę. Miniesz budynek z białymi drzwiami i wiele ulic. Natkniesz się w końcu na drzwi z prawej, w których stanie cywil. Powal go i ruszaj na drugą stronę.

W końcu znajdziesz się w wąskiej ulicy. Zauważ schody z lewej. Wespnij się po nich na samą górę, uważając na bandę Agentów dookoła. Kolejne schodki i strzałka zacznie pokazywać miejsce, gdzie nie ma dachu. Zeskocz tam, by zakończyć misje.

 

»

Index GRY 11/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 63 »