GRY 10/2003  Poradnik « 36 »  

ROZDZIAŁ 1 – Wysoczysko



Wyjścia do lokacji:

A – Wysoczysko Zachód / Dom Drogana – Parter

B – Wysoczysko Zachód / Stodoła Drogana

C – Wysoczysko Zachód / Dom

D – Wysoczysko Zachód / Dom

E – Wysoczysko Zachód / Dom

F – Wysoczysko Zachód / Kowal

G – Wysoczysko Zachód / Zielarz

H – Wysoczysko Zachód / Wrzący Kocioł

I– Wysoczysko Zachód / Sala Zgromadzeń

J – Wysoczysko Zachód / Wysoczysko Wschód

K – Dom Drogana – Kwatery uczniów / Dom Drogana – Parter

L – Dom Drogana – Parter / Dom Drogana – Laboratorium

M – Wysoczysko Wschód / Karawana Wróżbitki

N – Wysoczysko Wschód / Stara Farma

O – Wysoczysko Wschód / Dom Blake’a

P – Wysoczysko Wschód / Dom

Q – Wysoczysko Wschód / Wysoczysko Pogórze

R – Stara Farma – Parter / Stara Farma - Piwnica

S – Dom Blake’a – Parter / Dom Blake’a – Górne Piętro

T – Wysoczysko Pogórze / Przejście strumieniem

U – Wysoczysko Pogórze / Krypta elfów

V – Wysoczysko Pogórze / Farma Hursta

W – Wysoczysko Pogórze / Jaskinia Rumguta

X – Wysoczysko Pogórze / Blumberg

Y – Wysoczysko Pogórze / Góry Nether

Z – Wysoczysko Pogórze / Wysoki Las

a – Krypta Elfów – Poziom I / Krypta Elfów – Poziom II

b – Krypta Elfów – Poziom II – Ukryte drzwi

 

»

Index GRY 10/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 36 »