GRY 10/2003  Poradnik « 35 »  

Wprowadzenie


Witamy w wszystkich w poradniku do długo oczekiwanego dodatku do jednej z najlepszych gier cRPG. Mowa tu o Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide. Zanim przejdziecie do opisu, radzimy zapoznać się z informacjami zawartymi we wprowadzeniu, ponieważ rozgrywka jest odrobinę inna od tej znanej z podstawowej gry.

 

Legenda

Na początek zapoznajcie się z legendą. Na mapach jest ona następująca



W tekście natomiast:

  • czcionką brązową zaznaczone są ważniejsze osoby
  • czcionką niebieską zaznaczone są ważniejsze przedmioty
  • czcionką zieloną są oznaczone ważniejsze miejsca (czyli zielone kółka na mapie)
  • czcionką pomarańczową są oznaczone przejścia do innych lokacji (czyli żółte kółka na mapie)
  • czcionką pogrubioną oznaczone są nazwy miejsc
  • czcionką pogrubioną i pochyłą oznaczone są nazwy zadań


Co się zmieniło

Najemnicy: Jest ich dwoje (trzeci dojdzie w Przerywniku). Można teraz zaglądać w ich ekwipunek i zmieniać ich broń oraz pancerz. W zależności od potrzeb możemy też wybierać drogę ich kariery (czarownik lub barbarzyńca dla Xanosa, oraz łotrzyk lub kapłan dla Dorny).

Czyny: W NWN dostawaliśmy za nasze czyny punkty tylko do złego lub dobrego charakteru. W dodatku będziemy dostawali także do chaotycznego i praworządnego – nie można więc bezkarnie okradać czyichś skrzynek lub bezcześcić pamięć zmarłych, przeszukujących ich szczątki.

Spanie: W niektórych lochach czy podziemiach nie można normalnie spać. Trzeba znaleźć mały pokój i zamknąć drzwi, dopiero wtedy będziemy mogli odpocząć. Ta zasada obowiązuje tylko na wyższych poziomach trudności.

 

»

Index GRY 10/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 35 »