GRY 09/2003  Poradniki « 22 »  

[Trening] Podstawowe informacje


Trening ma na celu zapoznać gracza z elementami, którymi będzie się posługiwał podczas gry. W ich skład wchodzi zarówno uzbrojenie, jak i odpowiednia manipulacja swoim komputerowym alter-ego. Od podstaw wyuczysz się obsługiwania standardowego w grze karabinu – M16 oraz przejdziesz szkolenie z zakresu cięższego kalibru.

Zaczynasz od szkolenia podstawowego (Basic Training). Zależnie od osiąganych wyników, będziesz w stanie przejść zaawansowany kurs strzelecki (Adv. Marksmanship), lub też po prostu ukończysz go ze średnią notą i przejdziesz do szkolenia powietrznego (Airborne School). Inną alternatywą, zależnie od twojego wyboru, jest szkolenie medyczne (Medic Training). Wszelkie treningi można zaliczyć tylko w określonej kolejności – przejście jednego odblokuje następny, co obrazuje poniższy diagram.

Warto się temu systemowi dobrze przyjrzeć, gdyż określa on nasze możliwości podczas gry. Ci, którzy ukończyli zaawansowany kurs strzelecki, mogą korzystać z karabinów snajperskich na niektórych mapach. Absolwenci szkoły lotniczej będą mogli grać na mapach, na których siły lądowe są zrzucane na spadochronach. Natomiast kursanci medyczni po przejściu odpowiedniego szkolenia mogą wybierać klasę medyka, co umożliwia leczenie sojuszniczych jednostek na mapach Live Fire.



W nowych wersjach gry może pojawić się wiele nowych treningów, jak np. szkolenie sił specjalnych.

 

»

Index GRY 09/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 22 »