GRY 05/2003  Poradniki « 39 »  

Fort

23. Rozpoczynasz w pomieszczeniu [025], w którym jedyną czynnością, którą możesz wykonać jest wybranie, w którą stronę pójdziesz. Na początek wybierz kierunek w prawo (w prawą stronę ekranu).

24. Na jednej ze ścian kolejnego pomieszczenia znajdziesz deskę [026], jednak nie możesz jej w chwili obecnej oderwać gdyż została ona solidnie przymocowana i potrzebujesz jakiegoś narzędzia. Przejdź do znajdującego się w głębi składziku.

025 026

25. Zabierz leżące na skrzyni kleszcze [028] oraz zardzewiały klucz, który znajdziesz na dużej beczce po przeciwnej stronie pomieszczenia [028].

26. Wróć do pomieszczenia z deską [026] i przy pomocy kleszczy oderwij ją ze ściany.

027

 

»

Index GRY 05/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 39 »