GRY 03/2003  Poradniki « 96 »  

Wyjdź szybko z winy i skręć w lewo. Masz niewiele czasu by otworzyć wytrychem pierwsze od lewej drzwi, nim strażnik pojawi się w holu. W pomieszczeniu podejdź pod zegar, wyskocz na biurko i mając go przed sobą wskocz do tunelu wentylacyjnego. Nim przejdziesz do ciemnego korytarza z kamerą.



Strzel w kamerę, po czym przejdź do drzwi za przeszkodą, tych po lewej. Zabierz apteczkę oraz naboje i ruszaj po drabinie w górę. Otwórz właz, by dostać się na dach. Tutaj przejdź w prawo, w okolicę niewielkiego kominka wystającego z dachu. Możesz z niego opuścić się na linie po ścianie budynku. Pomieszczenie pod Tobą to pokój z komputerem.



Chroni go jeden wojak. Jeśli chcesz zrobić wszystko po cichu, nie możesz go zabić. Tak więc opuść się troszkę w dół, by być nad środkową szybą i strzel w nią (przeważnie dwa razy wystarczy). Teraz wracaj na górę i poczekaj, aż strażnik ochłonie. Ponownie opuść się na dół. Zauważ, że ów wojak chodzi w lewo i w prawo, zatrzymując się przy szybach.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 96 »