GRY 03/2003  Poradniki « 88 »  

Na kuckach podejdź do samego końca, czyli pod szybę. Gdy się wychylisz, zauważysz cywila rozmawiającego z siedzącym w środku strażnikiem. Poczekaj aż skończą i cywil siądzie na ławce. Wtedy powoli podejdź za kotarę z prawej. Uważając, by nie dotknąć jasnych pasków przejdź na drugi koniec pomieszczenia.



Tędy, obok drzwi wyjściowych, w cieniu przemkniesz się na drugą stronę, za kraty. Przy których siedzi cywil. Udaj się w stronę strażnika i otwórz znajdujące się po prawej drzwi. Na kuckach wyjdź po schodach na górę. Teraz cichaczem, przechodząc pod ścianą z prawej, omiń siedzących przy komputerach ludzi.



Wejdź w drugie drzwi po prawej. W środku, za kotarą, zauważysz cień człowieka. Jeśli nie chcesz go ogłuszać / zabijać, możesz zrobić mały trik. Podejdź do lewego rogu pomieszczenia i w tym miejscu podskocz. Słyszący ten dźwięk strażnik wyjdzie zza kotary, podczas gdy Ty schowasz się przy półce obok drzwi.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 88 »