GRY 03/2003  Poradniki « 80 »  

Znajdź czarną skrzynkę ukrytą w apartamencie Blaustein’a.

Otwórz drzwi znajdujące się na prawo od wejścia. Włącz w tym miejscu noktowizor. Przed sobą będziesz miał zadymione pomieszczenie. Strzel w jego zadaszenie, by zniszczyć znajdującą się tam szybę i uwolnić okolicę z kłębów duszącego dymu. Wejdź do środka i przejdź w drzwi z prawej.




[Police Station] Część 2

Po otwarciu drzwi znajdziesz się na balkonach budynków. Jeśli spadniesz w dół, misja od razu zakończy się niepowodzeniem! Biegnij przed siebie, aż zauważysz wyrwy w poręczach przy balkonach po obu stronach ulicy. Musisz w tym miejscu przeskoczyć na drugą stronę. Można nawet przebiec, Sam od razu chwyci się półki i wespnie wyżej. Pamiętaj tylko by ustawić maksymalną szybkość chodzenia i pilnuj, by nie zauważył Cię strażnik z dołu.



Przejdź balkonem w prawo, do wąskiego przejścia. Dalej ruszaj na kuckach. Usłyszysz jak ktoś rozmawia przez telefon – to człowiek stojący na tarasie za drewnianą ścianką. Po cichu zeskocz w dół i przechodząc za roślinkami skieruj swe kroki najpierw w stronę schodów, a potem pod okno z prawej. Od razu je otwórz [Slide open].


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 80 »