GRY 03/2003  Poradniki « 74 »  

Jeszcze tylko wespnij się i zejdź po drabinie, by znaleźć się przed finalnym testem sprawnościowym. Musisz wykonać tutaj skok podobny, jak opisałem w informacji o bonusie.



*
Jeśli zabrałeś wcześniej wytrych, nie wchodź przez wielkie wrota do oświetlonego na czerwono pomieszczenia, tylko przejdź do małych, zamkniętych drzwi z prawej. Używaj na nich wytrychu i zajmij się zamkiem. W środku znajdziesz komputer. Wyciągnij z niego dane [Use computer].



*
Teraz musisz wrócić się do początku i wskoczyć do przejścia tym razem po lewej stornie. Tam znajdziesz zamknięte drzwi z cyfrowym zamkiem [Use Keypad] – kod do nich znalazłeś w komputerze. Wejdź do nowego pomieszczenia i porozmawiaj ze znajdującą się tam kobietą. I oto nasz bonus. Wracaj do wielkich wrót i przejdź przez nie, by zakończyć pierwszą część misji.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 74 »