GRY 03/2003  Poradniki « 72 »  

* Początkowo może to się wydawać nie lada trudnym wyczynem, gdyż by Sam chwycił się rękami półki i wspiął na górę, musisz dobrze wykonać szereg czynności: ustawić się bokiem do ściany z lampą, tak by mieć ją po lewej, biec w stronę ściany, przy której zaczynałeś i wykonać skok z odbiciem się od ściany (skaczesz, gdy sam jest w powietrzu naciskasz skok po raz drugi, by odbił się od ściany) i ustawiasz go w powietrzu tak, by był skierowany przodem do półki. Powinien chwycić się jej rękami, po czym wspiąć wyżej.



*
Tam przejdź do otwartych drzwi z prawej. W ciemnym pomieszczeniu (nie będzie światła, a jeszcze nie masz noktowizora), po prawej, na półce, znajdziesz wytrych [Lock pick]. Zabierz go i wróć do normalnego kursu.



Po przeskoczeniu murku podejdź do drabiny umieszczonej na prawo. Wyjdź na górę i dalej zjedź po linie (stań pod nią i skocz, Sam chwyci się jej automatycznie, podobnie jak wyszedł od razu po drabinie gdy do niej podszedłeś). Schodzenie jest troszkę trudniejsze. Musisz po prostu uważać, by nie spać, tylko chwycić się drewnianego słupa.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 72 »