* Początkowo może to się wydawać nie lada trudnym
wyczynem, gdyż by Sam chwycił się rękami półki i wspiął na
górę, musisz dobrze wykonać szereg czynności: ustawić się
bokiem do ściany z lampą, tak by mieć ją po lewej, biec w
stronę ściany, przy której zaczynałeś i wykonać skok z odbiciem
się od ściany (skaczesz, gdy sam jest w powietrzu naciskasz
skok po raz drugi, by odbił się od ściany) i ustawiasz go
w powietrzu tak, by był skierowany przodem do półki. Powinien
chwycić się jej rękami, po czym wspiąć wyżej.

* Tam przejdź do otwartych drzwi z prawej. W ciemnym
pomieszczeniu (nie będzie światła, a jeszcze nie masz noktowizora),
po prawej, na półce, znajdziesz wytrych [Lock
pick]. Zabierz go i wróć do normalnego kursu.

Po przeskoczeniu murku podejdź do drabiny umieszczonej na
prawo. Wyjdź na górę i dalej zjedź po linie (stań pod nią
i skocz, Sam chwyci się jej automatycznie, podobnie jak wyszedł
od razu po drabinie gdy do niej podszedłeś). Schodzenie jest
troszkę trudniejsze. Musisz po prostu uważać, by nie spać,
tylko chwycić się drewnianego słupa.

|