GRY 03/2003  Poradniki « 59 »  

Stań za ckm-em i przez dość długi okres czasu odpieraj ataki samolotów na twoją kolejkę [223, 224].


224


THE AIRBASE

Zadania:

- dostań się na stacje kolejki linowej po drugiej stronie bazy

Na początek wyeliminuj dwóch nazistów po dwóch stronach sali. Następnych dwóch wybiegnie przez jedne z drzwi. Wbiegnij przez nie do kolejnej sali, w której rozpraw się z dwoma przeciwnikami. Następnie użyj dźwigni [225] i biegnij dalej przed siebie. Najpierw na schodach czeka cię walka z dwoma przeciwnikami. Następnie sukcesywnie będą się pojawiać kolejni wrogowie. Zostaw ich w spokoju, po paczkach w lewej stronie pomieszczenia wyjdź na transformator, z niego wskocz na dach [226] i przez dziurę do środka.


225

226

Następnie przejdź przez drzwi. W korytarzyku zobaczysz uciekającego nazistę. Biegnąc za nim wejdziesz do pokoju, w którym będzie kolejnych dwóch. Wejdź drzwiami po prawej na pomost, pokonaj stacjonującego na nim strażnika. Na lewo od drzwi którymi wszedłeś w paczce ukryty jest artefakt – CHANGAN STONE. Pobiegnij pomostem do końca i przejdź przez drzwi.



ASCENT TO ADVENTURE

Zadanie:

- wezwij inną kolejkę linową na stację

- wsiądź do kolejki linowej i za jej pomocą dostań się do „Fortecy Czarnego Smoka”

Na pomoście pokonaj dwóch przeciwników. Przejdź przez pomieszczenie, na balkonie podejdź do karabinu [227] i zestrzel kilka samolotów. Zostaniesz zaatakowany przez kolejnych dwóch nazistów. Teraz wespnij się na podest na lewo od drzwi [228] i używając dwukrotnie bata dostań się na drugą stronę.


227

228

Wejdź do środka, pokonaj wroga z miotaczem ognia i przebiegnij pomostem [229] do dźwigni, której użyj [230].


229

230

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 59 »