GRY 03/2003  Poradniki « 57 »  

Teraz wyjdź na stojące nieopodal paczki [209] i przy pomocy bata przeskocz na drugą stronę. Przewrotem pokonaj zatrzymany wcześniej wiatrak, oraz kolejne – poruszające się powoli. Zeskocz w dół na pochylnię [210] i w odpowiednim momencie użyj skoku, aby nie spaść w przepaść.


209

210

Biegnij przed siebie, skręć na chwile w prawo, aby zdobyć apteczkę i karabin. Wróć na główny korytarz, przeskocz nad przepaścią [211] i biegnij dalej. Wejdź w strumień powietrza wysyłany przez aktywny wiatrak [212] i jak najszybciej kieruj się maksymalnie w lewo tak, aby nie zostać zdmuchnięty do przepaści.


211

212

Następnie zeskocz w dół i biegnij dalej aż do dziury [213], przez którą wskocz do pomieszczenia . W paczce znajdziesz apteczkę. Jedynymi dającymi się otworzyć drzwiami wyjdź z pomieszczenia.


213


THE INFILTRATION

Zadania:

- znajdź pomieszczenie z generatorami i przywróć zasilanie systemu kolejek linowych

- wróć do wagoniku kolejki linowej opuść nim lokację

Przejdź przez drzwi i stocz walkę z dwoma nazistami starając się nie dopuścić do włączenia alarmu. W pomieszczeniu użyj dźwigni [214]. Wyjdź z pomieszczenia, zejdź po drabinie na dół, pokonaj patrolujących teren nazistów i wejdź do pomieszczenia po przeciwległej stronie kolejki. Przeszukaj w nim paczki i wbiegnij schodami wyżej. Przejdź przez drzwi, użyj dźwigni [215] i wbiegnij po podeście na górę i w lewo.


214

215

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 57 »