GRY 03/2003  Poradniki « 56 »  

THE U-BOAT BASE : PART 2

Zadania:

- dostań się na stację kolejki linowej

- zdobądź mundur i przepustkę

- w przebraniu przekrocz punkt kontrolny

Wyjdź po drabinie, przejdź do końca korytarzyka, zeskocz na balkon, pobiegnij za żołnierzem do pomieszczenia i tam załatw go. Wyjdź drugimi drzwiami i użyj dźwigni znajdującej się na końcu drogi [202]. Po wykonaniu tej czynności pojawi się nazista chcący za wszelką cenę włączyć alarm uniemożliw mu to. Następnie przejdź przez jedne z dwojga drzwi prowadzących w dół.


202

203

Po wejściu na dolny balkon pobiegnij w lewo do paczek (znajdziesz apteczkę). Wyjdź z powrotem na górny poziom i wróć do miejsca, w którym zeskoczyłeś na balkon. Za pomocą bata przenieść się na drugą stronę doku [203]. Przejdź przez drzwi, idź w prawo. W pomieszczeniu wyłącz włączony zapewne alarm, po czym podnieś ze stołu przepustkę [204]. Pobiegnij teraz w przeciwnym kierunku, zejdź schodami na dół i przejdź przez drzwi po prawej.


204

205

W korytarzu zaopatrz się w mundur [205]. Biegnij dalej przed siebie, skorzystaj z drzwi po prawej. Następnie skręć w lewo i obok salutujących ci nazistów przejdź przez drzwi [206].


206


PENG LAI MOUNTAINS

THE HIGH ROAD TO PENG LAI

Zadania:

- wniknij w „powietrzne kanały” i dostań się do systemu kolejek linowych

Na pace samochodu znajdziesz apteczkę. Wejdź do pokoju strażników i użyj dźwigni [207]. Następnie udaj się do otwartego magazynu. Wyjdź po paczkach na górę i przejdź przez dziurę w ścianie. Wejdź na kolejną paczkę, a z niej na górny poziom. Przez drugą z otwartych krat możesz wskoczyć do magazynu i wziąć artefakt – ZHAO MO RHYTON. Następnie wejdź przez drzwi do pomieszczenia. W nim za drzwiami po prawej znajduje się dźwignia, za którą pociągnij. Zaskoczy cię sierżant, którego będziesz musiał pokonać. Po walce wyjdź z pomieszczenia i użyj dźwigni [208].


207

208

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 56 »