GRY 03/2003  Poradniki « 163 »  

Biegnij tunelem do końca, po czym w pomieszczeniu skręć do tunelu z prawej i nim w dół, do końca. W sali z pudłami spotkasz Nikoladze. Szybko chwyć go za szyje i po krótkiej rozmowie zmuś do użycia czytnika siatkówki. Zaraz w okolicy zjawią się oddziały drugiego prezydenta. Zrobi się nieciekawie.




Zabij Nikoladze.

Poczekaj, aż Lambert poinformuje Cię, że za 5 sekund zgasną światła. Gdy żołnierz doliczy do dwóch, zrobi się ciemno. Zacznij biec! Omiń go i skręć w lewo, biegnąc przez zasłonę. Nie skręcaj w prawo, tylko trzymaj się na lewo od skrzyń przy wejściu do tunelu – za nimi siedzi wojak. Zajdź go z lewej i wturlaj się do tunelu. Powinno się udać.



Biegnij nim do znanej Ci już sali i skręć w prawo, do tunelu biegnącego w górę. Przejdź przy regale w lewo i dalej przez otwarte przejście na świeże powietrze. Podbiegnij do fontanny i schowaj się w jej cieniu. Przeczekaj, aż strażnicy będą szli w przeciwną stronę, po czym wejdź na rurkę z prawej, naprzeciwko wyjścia.



Podejdź nią na górę i w znany sposób przeskocz na parapet z lewej. Szybko podciągnij się w górę i obejrzyj pokazówkę z prezydentem w roli głównej. Podejdź do parapetu w zaciemnionej części i wskocz na niego. Musisz teraz trafić sta prezydenta z karabinu, korzystając ze zbliżenia. Będzie w półokrągłym oknie z prawej.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 163 »