GRY 03/2003  Poradniki « 161 »  

Nie przejmuj się kamera, jednak uważaj na oświetlone miejsca. Podbiegnij do końca korytarza i otwórz wytrychem drzwi. Tym razem przeszkodą będą lasery. Pierwsze ominiesz na kuckach, biegnąc jak tylko te na dole znikną. Drugie ominiesz przeskakując na nimi z rozbiegu, gdy zniknie ten pośrodku.



Będąc już za nimi, schowaj się za szafką i poczekaj na reakcje strażnika, który weźmie Cię za prezydenta. Oświeci światło i zacznie węszyć, ale w końcu wróci pod drzwi przy włączniku światła, stojąc do Ciebie bokiem. Podejdź na kuckach do biurka i odczytaj informacje z komputera, po czym szybko zacznij wracać do laserów.




Użyj siatkówki Nikoladze do otwarcia sejfu w bibliotece.

Zdobądź Arkę ze skrytki.

Śmierć Nikoladze zanim zdobędziesz Arkę zakończy misje niepowodzeniem.

Omiń je tak jak wcześniej i wróć na korytarz. Poczekaj, aż strażnik zatrzymujący się przed nim zacznie iść w prawo. Dzięki temu będziesz mógł wybiec do holu i samemu udać się w lewo, w stronę podwójnych drzwi. Otwórz je i w nowym pomieszczeniu przejdź cieniem do kolejnych podwójnych drzwi z lewej. Za nimi ta część misji dobiegnie końca.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 161 »