GRY 03/2003  Poradniki « 134 »  

Opuść się w dół i poczekaj, aż ten patrolujący strażnik zacznie iść w prawo. Wtedy podejdź do rogu i wskocz na śmietnik, a z niego na ścianę. Opuść się po cichu na drugą stronę. Nie przejmuj się strażnikiem – nawet jeśli coś usłyszy, Ty szybko podejdziesz do siatki i wespniesz się na drugą stronę. Jesteś na polu minowym. To znak by włączyć termowizje.



Uważaj również na snop światła. Jeśli zostaniesz zauważony, szanse na przeżycie maleją do zera. A więc oto co musisz zrobić: biegnij przed siebie, pomiędzy pudłami. Potem skręć w lewo, by nie wejść na minę przy podle z prawej. Tutaj będzie trudniej – musisz pomiędzy dwoma minami przeskoczyć w okolicę śmietnika i dalej pod siatkę. Schowaj się w cieniu, za ścianką.



Gdy snop światła Cię ominie, biegnij najpierw koło bramy a potem przy siatce prze siebie. Gdy dalsza droga będzie zablokowana, obejdź w prawo przeszkodę i wespnij się na skrzynie przed Tobą. Jeśli zastanie Cię tu snop światła, możesz zawsze schować się za druga skrzynią, na dole z lewej. Uważaj, za pierwszą jest mina! Z góry zeskocz niżej i dostań się na białą, mniejszą skrzynie. Wskocz na te wyższe i z rozbiegu przeskocz za zniszczoną ścianę, na lewo od niej.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 134 »