GRY 03/2003  Poradniki « 129 »  

Trzymając się cienia, omiń trójkę strażników i wbiegnij w bramę na wprost. Wewnątrz skręć w lewo i wejdź szybko do studzienki kanalizacyjnej. Ruszaj jedyną możliwą trasą do miejsca z trzema rozmawiającymi strażnikami. Posłuchaj co mają do powiedzenia, a gdy ruszą przed siebie, Ty idź za nimi (oczywiście na kuckach i oczywiście z dala od zdradliwego plusku wody).



Nie spiesz się. Przy miejscu z jasnym światłem (a właściwie to kawałek za nim) ostatni strażnik zatrzyma się i wróci lekko do tyłu. Uważaj, by Cię nie dostrzegł. Gdy zacznie biec do swoich kompanów, ruszaj za nim. Kolejny punkt kontrolny znajduje się przy zakręcie tunelu w prawo. Ty musisz schować się w jego odnodze, również z prawej. Inaczej kaplica.



Dołącz do trójki bynajmniej nie muszkieterów (broń mają świetną, więc radzę nie testować ich umiejętności). Zatrzymają się w oświetlonej części korytarza, by oczywiście skrytykować ambicje imperialistów. Jeśli się do tego czasu nie zanudzisz, jak tylko skończą ruszaj za nimi. Minąwszy kratę schowaj się przy dwuznacznie wyglądającej czerwonej lampce, w miejscu z wgłębieniem. Jeden ze strażników skręci w odnogę tunelu biegnącą w prawo.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 129 »