GRY 03/2003  Poradniki « 109 »  

Dostań się do komputera Dougherty’iego by wytropić przeciek wywiadu.

Uważając na strażników, wyjdź z pomieszczenia. By dostać się na korytarz, musisz znowu przemknąć przez oświetlone przejście. Pamiętasz jeszcze dwójkę strażników? Tym razem musisz się prześlizgnąć w czasie, gdy ten przy miejscach pracy będzie zaczynał iść w prawo. Tego w korytarzu nie może być w okolicy wcale.



Chowając się w cieniu kolumny poczekaj, aż strażnik przy stanowiskach pracy zrobi kolejną rundkę, po czym udaj się korytarzem w lewo. Uważając na strażnika omiń wszelkie napotkane po drodze wejścia (ubikacje, stanowiska pracy z prawej), aż dotrzesz do jasno oświetlonej budki strażnika z lewej, przed wykrywaczami metalu.



Skocz, by strażnik wyszedł sprawdzić, co się dzieje. W tym momencie musisz wskoczyć przez okno do jasnego pomieszczenia i wybiec na kuckach zaraz za strażnikiem do wielkiej sali. Uważając na kamerę poczekaj, aż po schodach zejdzie strażnik, po czym ruszaj za nim do korytarza. Musisz tam szybko dotrzeć i w cieniu „przytulić” się do ściany, by ten wracając nie zauważył Cię.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 109 »