GRY 02/2003  Poradniki « 62 »  

50. Zamek

... a Puszek znów zajął swoje miejsce przy moście... Trudno, będziemy tym martwić się później. Obejrzałem dziwną katapultę oraz machinę połączoną z dużym, zielonym... warzywem, do którego wejście zatrzaśnięte było na głucho. Ruszyłem ścieżką. Po drodze zauważyłem, że zegar na wieży zamkowej zatrzymał się, opleciony pnączem, na godz. 2.55pm.



Pod murem, w pobliżu składowiska worków i grabi, znalazłem porzuconą “konewkę” oraz “kanister”, które oczywiście zabrałem.



Przyjrzałem się uważnie też drzewu śliwy, a kiedy potraktowałem je “młotem” klowna, jedna ze “śliwek” znalazła się w mojej kieszeni. I znów przed siebie, aż doszedłem do małej obórki, której szczyt wieńczyła... nowoczesna antena... Ciekawe... W środku zaśpiewałem owcy piosenkę, ale nie była zbyt rozmowna. Przed wyjściem zabrałem cieniutką, “zieloną rurkę” – kto wie do czego się przyda?! Dalej napotkałem...


51. Statua i Wyobrażenie

Paskudna rzeźba mająca chyba na celu przedstawienie mitu o Apollonie i Marsjaszu. Ale kiedy zagadałem do Apolla, okazało się, iż ci dwaj są to tkwiący nieruchomo aktorzy, pracujący w ten sposób codziennie do 3.30pm. Niestety, ostatnio jakoś zamkowy zegar nie chce wskazać tej godziny...

Poprosiłem Chucka o jego nóż, ale ten kategorycznie stwierdził, iż dopóki nie zobaczy na zegarze odpowiedniej godziny, ani drgnie... Hm, chyba będę musiał im pomóc... A właściwie zegarowi... Przeszedłem obok nich i stanąłem przed drzwiami, które stanowiły główne wejście do Zamku...

 

»

Index GRY 02/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 62 »