GRY 02/2003  Poradniki « 50 »  

11. Namiot Kobiety z Brodą

Fuj, co za smród... Pachnie tu gorzej niż w kanałach pod naszą Agencją... Na ławce niedaleko wejścia siedział jakiś śpioch, ale niestety, pomimo moich scenicznych wysiłków, nie okazał się zbyt rozmowny. Szkoda... Skąd dochodził ten płacz? Z garderoby?

W drodze do niej, zabrałem leżącą pod sceną “marchewkę”, schowanego za kurtyną “pomidora” i niezbyt świeżą “cebulę”. Jak do niczego ich nie wykorzystam, zawsze będzie można zaspokoić głód...


12. Garderoba

Cóż to za nieszczęśliwa... kobieta? I dlaczego tak płacze? Rozmowa ze mną, wypłakanie się na moim męskim ramieniu, ukojenia raczej jej nie przyniosły. Jakby ją tu pocieszyć? Może “kwiatuszka”? To działa! – jak zresztą od wiek wieków na każdą kobietę... W zamian otrzymałem rodzinną pamiątkę – “sztuczną szczękę” jej mamusi... Nie wypadało odmówić... Przepraszam, jak to panienka mówiła? Kto może mi pomóc odszukać Pantaloniarza? Czarodziej Lorenz? Dziękuję stokrotnie, już idę go odszukać...




13.Wielka głowa

Po drodze, między namiotami, zobaczyłem chłopaka, który zaglądał do jednego z nich przez dziurę w łacie. Kiedy zagadnąłem do niego, uciekł... Zabrałem więc “łatę z dziurą”... Ups, to chyba nie był najlepszy pomysł...

Chyba należy się teraz dyskretnie oddalić, bo znów będzie na mnie...



Obejrzałem sobie teraz dokładnie ogromną głowę. Rzeczywiście, gigantyczna... Po lewej stronie zauważyłem wielką wrzutnię na monety, i napis “Wrzuć 1$, a może zmieni on twoje życie”. Jaaaaasne....

Poszedłem dalej...

 

»

Index GRY 02/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 50 »