GRY 01/2003  Poradniki « 77 »  

Zdobądź artefakt,

Pokonaj Królową.

Walka będzie ciężka. Królowa to wymagający przeciwnik, do tego bardzo silny. Co chwila będzie wypluwała jaja, z których będą wykłuwać się małe pajączki. Jeśli im na to pozwolisz, wejdą do promienia i zamienią się w duże bestie. Królowa ma też silny atak odrzucający Cię do tyłu – najlepiej w takim momencie podskoczyć i cofnąć się.



Warto korzystać z porozmieszczanych po sali przedmiotów. Wpakuj w bestie wszystko, co tylko masz, ze szczególnym uwzględnieniem miotacza ognia. Gdy walka zostanie skończona, podejdź do panelu kontrolnego by wyłączyć promień. Wystarczy już tylko zabrać artefakt i misja zostanie zakończona, a Ty będziesz mógł spokojnie wrócić na Atlantis.



[Atlantis] Problemy dowództwa


Po powrocie na statek przywitaj się z Aidą, która zaraz opowie Ci, że Twój dowódca chce z Tobą jak najszybciej rozmawiać. Gdy już się uściskacie po Twojej długiej nieobecności, ruszaj za nią do pokoju odpraw. Musisz podejść do panelu z wielkim ekranem i wcisnąć znajdujący się tam przycisk, by posłuchać, co ów dowódca ma ciekawego do powiedzenia.



Dowiesz się, że poza Hell powstał jeszcze jeden ośrodek badań nad artefaktami obcego pochodzenia. Drugi znajduje się na Janus, a całością zarządza jedna z wielkich korporacji. Po skończonej rozmowie poproś Aidę o briefing. Dowiesz się co nieco o planecie, którą zaraz będziesz musiał dowiedzieć.



Możesz jeszcze popytać ją trochę o aktualną sytuację, lub też o konkretne szczegóły powiązane z misją. Warto udać się również do Isaaka, by wiedzieć czym będziesz dysponował podczas rozgrywania misji. Tak czy inaczej, gdy już się wszystkiego dowiesz, ruszaj znanym Ci korytarzem do transportera.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 77 »