Zdobądź artefakt,
Pokonaj Królową.
Walka będzie ciężka. Królowa to wymagający przeciwnik,
do tego bardzo silny. Co chwila będzie wypluwała jaja, z których
będą wykłuwać się małe pajączki. Jeśli im na to pozwolisz,
wejdą do promienia i zamienią się w duże bestie. Królowa ma
też silny atak odrzucający Cię do tyłu – najlepiej w takim
momencie podskoczyć i cofnąć się.
Warto korzystać z porozmieszczanych po sali przedmiotów. Wpakuj
w bestie wszystko, co tylko masz, ze szczególnym uwzględnieniem
miotacza ognia. Gdy walka zostanie skończona, podejdź do panelu
kontrolnego by wyłączyć promień. Wystarczy już tylko zabrać
artefakt i misja zostanie zakończona, a Ty będziesz mógł spokojnie
wrócić na Atlantis.
[Atlantis] Problemy dowództwa
Po powrocie na statek przywitaj się z Aidą, która zaraz opowie
Ci, że Twój dowódca chce z Tobą jak najszybciej rozmawiać.
Gdy już się uściskacie po Twojej długiej nieobecności, ruszaj
za nią do pokoju odpraw. Musisz podejść do panelu z wielkim
ekranem i wcisnąć znajdujący się tam przycisk, by posłuchać,
co ów dowódca ma ciekawego do powiedzenia.
Dowiesz się, że poza Hell powstał jeszcze jeden ośrodek badań
nad artefaktami obcego pochodzenia. Drugi znajduje się na
Janus, a całością zarządza jedna z wielkich korporacji. Po
skończonej rozmowie poproś Aidę o briefing. Dowiesz się co
nieco o planecie, którą zaraz będziesz musiał dowiedzieć.
Możesz jeszcze popytać ją trochę o aktualną sytuację, lub
też o konkretne szczegóły powiązane z misją. Warto udać się
również do Isaaka, by wiedzieć czym będziesz dysponował podczas
rozgrywania misji. Tak czy inaczej, gdy już się wszystkiego
dowiesz, ruszaj znanym Ci korytarzem do transportera.
|