GRY 01/2003  Poradniki « 73 »  

Dotrzesz w końcu do punktu widokowego, gdzie znajdziesz niebieski przełącznik. Użyj go, by pozbyć się niebezpiecznego gazu i wracaj wentylacją do sali. Możesz już bezpiecznie przejść obok oparów i udać się w stronę widocznych po drugiej stronie drzwi. Wybiegnie z nich przerażony naukowiec – niestety zostanie zabity przez dziwną narośl na ścianie. Musisz od tej pory na tego typu żyjątka uważać.



W korytarzu czeka Cię kolejna przeprawa z masą pajęczaków. Zabieraj znalezioną po drodze broń i odwiedź składzik, do którego prowadzą napotkane z lewej strony drzwi. Uważając na dziwną narośl, pozbieraj amunicję, zdrowie i pancerz. Ruszaj dalej korytarzem, zestrzeliwując napotkaną tu i ówdzie narośl.



Gdy będziesz chciał przejść pod płomieniem, zaatakuje Cię kilka pająków - bądź więc przygotowany. W końcu trafisz do dużej sali, gdzie z obu stron zaatakuje Cię kolejna chmara przeciwników. Nie ważne, którą stronę wybierzesz, i tak musisz dotrzeć na przeciwległą stronę. Za znajdującymi się tam drzwiami znajdziesz pancerz i trochę naboi.



Wyjdź na wyższe piętro i zajmij się zwalczaniem narośli – miotacz ognia lub shotgun jest optymalnym rozwiązaniem. Omiń dziwną machinę i zajmując się napotkanymi pająkami utoruj sobie drogę na kolejne piętro. Zwróć uwagę na znajdujące się pod schodami naboje! Na górze skieruj się w lewo i przejdź przez wielkie okrągłe drzwi.



To już ostatnie pomieszczenie przed wgrywaniem kolejnej części. Ogromne, z większą maszyną po środku. Od razu zajmij się wielkimi pająkami pałętającymi po okolicy. Po lewej i prawej stronie znajdziesz troszkę zdrowia, pancerza i naboi. Uważaj tylko na zieloną narośl. Gdy zabierzesz już co trzeba, udaj się do okrągłych drzwi naprzeciwko wejścia. Miń fioletowy korytarz i wejdź do windy.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 73 »