GRY 01/2003  Poradniki « 70 »  

[Atlantis] Załoga


Zaczynasz będąc na statku i rozmawiając ze swoim pilotem – Na’Bahnem. Po krótkiej, acz treściwej konwersacji dowiesz się, że lecicie teraz do piekła (Hell). Korytarzem przejdziesz do głównego pomieszczenia.



Jeśli załatwisz już wszystko, udaj się do znanego Ci pomieszczenia i poproś Aidę o odprawę. Dowiesz się, co będzie Twoim zadaniem w kolejnej misji. Warto też odwiedzić Isaaka, by dowiedzieć się co nieco o nowych pukawkach. Gdy już będziesz gotów, biegnij do swojego transportowca. Nie zapomnij zabrać ciepłych butów!



[Hell] Descent



Wejdź do instalacji.

Zbadaj, dlaczego kontakt z bazą został przerwany.

Tak jak uprzedzałem, będzie chłodno - w końcu to piekło... Wracając do gry: przejdź w lewo, troszkę w górę, uważając by nie stoczyć się w pobliską przepaść. Gdy znajdziesz się na szczycie, powinieneś od razu zauważyć wejście na pomost prowadzący do bazy. Wejdź tam i uważając na niebezpieczne zwierzęta, przedostań się do budynku.



Dziura w podłodze to taka udziwniona winda. Zeskocz do niej, by przedostać się do wnętrza instalacji. Niestety nie posiadasz specjalnej karty pozwalającej na wejście do kompleksu. Mówi się trudno, Aida to dla Ciebie załatwi. Nie masz tu już do roboty nic, poza poczekaniem, aż system zostanie złamany i wejściem przez okrągłe wrota do bazy.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 70 »