Pozbieraj Napoje Lecznicze,
po czym podejdź do puszki leżącej na meblach. Użyj na niej
znalezionego niedawno otwieracza. Zdobędziesz w ten sposób
Żarówkę [Light Blub]. Dziwny
sposób na przechowywanie tego sprzętu. Tak czy inaczej, przejdź
do Baru [Venus Bar]. Niestety
drzwi przy maszynie grającej będą zamknięte, a James nie może
ich otworzyć, gdyż jest za ciemno. Użyj żarówki na lampie
leżącej na ladzie, by oświetlić sobie okolicę.
Biegnij teraz do schodów i na [Pierwsze
Piętro]. Teraz do lobby i na [Drugie
Piętro]. W pomieszczeniu z windą zabierz zostawione
wcześniej rzeczy. Wróć teraz do lobby w okolicę znanego Ci
już zegara na [Pierwszym Piętrze].
Musisz włożyć pozytywki w odpowiednie miejsca, co do najtrudniejszych
zadań nie należy. Zdobędziesz w ten sposób nowy Klucz
[Hotel Staiway Key].
W końcu możesz udać się do pokoju 212. Wróć na główny korytarz
i po schodach wyjdź na trzecie piętro. Zasłaniającą przejście
kratę otworzysz zdobytym przed chwilą kluczem. Wejdź do pokoju
[212]. Będzie pusty. Podejdź
do Magnetowidu [VCR] i obejrzyj
go. Następnie użyj na nim znalezionej wcześniej kasety. Obejrzysz
teraz dłuższą scenkę.
Gdy dowiesz się jak zginęła Mary, do pokoju wejdzie Laura.
Po krótkiej rozmowie dziewczynka wyjdzie. Ty zaś usłyszysz
przez radio słowa Mary, która wzywa Cię na pomoc, mówiąc że
jest gdzieś blisko. Wyjdź na korytarz.
|