GRY 01/2003  Poradniki « 174 »  

Przez dziurę w ścianie przejdź do pokoju [202]. Na ziemi znajdziesz zamkniętą na szyfrowy zamek Skrzynię. Przyjrzyj się fotografiom leżącym na łóżku – na jednej będzie szyfr, niestety zamazany. Użyj na fotografii rozpuszczalnika, by dostać odpowiednią kombinację. Jest ona przydzielana losowo, więc nie mogę podać jednego rozwiązania.



W ten sposób zdobędziesz drugą Pozytywkę [Cinderella Music Box]. Wracaj na korytarz i rusz z powrotem w stronę lobby. Nie schodź po schodach w dół, tylko wejdź przez przeciwległe podwójne drzwi do znanego Ci już miejsca z windą. Niestety jest ona zablokowana. Podejdź do drzwi umieszczonych właśnie zaraz za windą. Otworzysz je zabranym niedawno kluczem.



Możesz teraz skorzystać z [Punktu zapisu gry] zawieszonego na ścianie. Zabierz też dwa Napoje Leczące z wózka i wejdź do windy. Gdy będziesz chciał uruchomić panel sterowania, odczytasz, że winda ma ograniczenie wagowe. Teraz podejdź do białej szafki i z menu akacji wybierz „Put to shelf” dla każdego przedmiotu. Nie możesz zostawić przy sobie ani jednego!


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 174 »