GRY 01/2003  Poradniki « 159 »  

Teraz czas na przejście przez kraty, obok których był wcześniej wymieniony pokój. Zaraz na wprost, w podłodze znajduje się zamknięty szyb. Wejdź na niego i klawiszem akcji upewnij się czy jesteś dokładnie nad nim. Gdy będziesz już pewny wejdź do inwentarza i połącz ze sobą następujące przedmioty: [Lighter], [Horseshoe] oraz [Wax Doll]. Dzięki nim stworzysz prowizoryczny uchwyt i będziesz mógł podnieść pokrywę.



Wskocz do szybu. Na jego dnie trafisz do małego korytarza. Tylko jedne drzwi (na wprost Ciebie) będą otwarte. Przejdź przez nie. Znajdziesz się teraz w kostnicy – nie znajdziesz tutaj nic. Idź dalej przez kolejne drzwi. Znajdziesz kolejną dziurę. Musisz do niej wskoczyć.



Teraz znajdujesz się na poziomie [B1F]. Przejdź przez kolejne drzwi a natkniesz się na kolejny otwór w podłodze. Oczywiście skaczemy na dół. Na dole przejdź przez wejście – dostaniesz się do windy. Zacznie ona automatycznie jechać w dół. W jej rogach znajdziesz trzy Paczki Naboi o raz Apteczkę. Na samym dole zaraz po wyjściu z windy znajdziesz [Punkt zapisu gry].



 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 159 »