GRY 01/2003  Poradniki « 157 »  

Wschodnim korytarzem podążaj cały czas we wcześniej wyznaczonym kierunku. Dojdziesz do końca, gdzie po lewej natkniesz się na drzwi prowadzące do drugiego bloku cel. We wszystkich celach będą zasunięte kraty, ale dwie z nich będą otwarte. Pierwsza cela znajduje się zaraz przy wejściu i znajdziesz tam dwa obrazy – nie będą Ci one jednak potrzebne.



Następna otwarta cela jest czwarta od zachodniej strony. W niej to właśnie znajdziesz trzecią tablicę [The Oppressor]. Weź ją. Teraz czas udać się do ogrodu, o którym wspominałem wcześniej. W jego centralnej części znajdziesz szubienicę. Musisz do niej podejść od strony płaskorzeźby. Stojąc blisko niej za pomocą funkcji USE włóż do niej trzy znalezione tablice.



Gdy wszystkie puste miejsca zostaną zapełnione rozlegnie się przeraźliwy krzyk – bez żadnych konsekwencji. Teraz udaj się do wyjścia gdzie na klamce znajdziesz Podkowę [Horseshoe]. Teraz wróć przez celę, w której znalazłeś trzecią tablicę na główny korytarz.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 157 »