GRY 01/2003  Poradniki « 152 »  

[Silent Hill Historical Society]


Mapka:

W tej misji nie dysponujesz mapą. Stąd brak takowej w opisie.


Opis:

Zaraz przy wejściu, po lewej stronie znajduje się [Punkt zapisu gry]. Przechodząc przez wyłamane drzwi dotrzesz do pomieszczenia z obrazami. Po lewej na ścianie wisi jeden bardzo interesujący obraz: [Misty day, remains of the Judgement]. Zobaczysz na nim twojego dobrego znajomego w roli kata!



Na przeciwległej ścianie znajdziesz podwójne niebieskie drzwi – otwórz je. W tym pomieszczeniu znajduje się kilka obrazów przedstawiających historię Silent Hill. Najistotniejsza jest ogromna dziura w ścianie – nie można jej nie zauważyć! Jest to wejście do bardzo długiego korytarza. Na jego końcu znajdziesz drzwi.



W nowym pomieszczeniu, po prawej, na biurku znajduje się kilka dokumentów – przeczytaj je. Obok nich za filarem leży Apteczka. Przejdź przez następne drzwi. Natkniesz się tutaj na kilku mutantów. Skręć w lewo (drzwi po prawej stronie są zamknięte). Na najbliższym skrzyżowaniu korytarzy udaj się w prawo. Zaraz po zakręcie w prawej ścianie są drzwi – mało widoczne. Prowadzą one do kolejnego pomieszczenia z malunkami. Na stole znajdziesz Naboje.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 152 »