GRY 01/2003  Poradniki « 148 »  



Tytuł części:
strona:
Wprowadzenie
Zanim zaczniesz grę
Poziomy trudności
Zakończenia - jak do nich doprowadzić?
Punkt Widokowy
Wschodnie Silent Hill
Południowe Silent Hill
Wood Side Apartment
Blue Creek Apartment
Zachodnie Silent Hill
Brookhaven Hospital
Brookhaven Hospital Reverse
Dark Silent Hill
Silent Hill Historical Society
Toluca Prison
Katakumby
Nabrzeże
Lake View Hotel
Lake View Hotel Reverse

Odpowiedzi na te pytania pozwolą dostać Ci się do skrzyni, Q1, Q2, Q3 to numery pytań, a numery 1, 2, 3 oznaczają odpowiedzi. Na pytanie #1 odpowiesz spoglądając na mapę (odp.3). Odpowiedź na pytanie #2 znalazłeś na śmietniku w Wood Side Apartment (odp.1). Na pytanie #3 odpowiesz posiłkując się ponownie mapą (odp.3). W nagrodę w skrzyni znajdziesz mnóstwo Naboi oraz Ampułek.



Teraz wróć do znanego Ci już obrazu i załóż na niego dwa wcześniej znalezione pierścienie (akcja Use w inwentarzu). Drzwi prowadzą na klatkę schodową. Na dole, na podłodze powinna leżeć niebieska kartka. Czytając ją zdobędziesz informacje potrzebne później. Na samym dole otwieraj kolejne drzwi aż znajdziesz się w głównych korytarzach. W pewnym momencie zauważysz, że za Wami biegnie Twój stary znajomy - nie możesz go zabić, musisz biec przed siebie. Kiedy dotrzesz do windy zobaczysz krótką scenkę w której ginie Maria.



Windą wjedziesz na [Pierwsze Piętro]. Teraz udaj się na lewo do Pokoju Dyrektora [Director’s Room]. Na biurku znajdziesz notkę, z której dowiesz się o ciekawych miejscach, które musisz odwiedzić w Silent Hill. James skopiuje je automatycznie na swoją mapę. Znajdziesz też przy okazji Klucz [Hospital Lobby Key]. Za oknem zauważysz Laurę. Na korytarzu po prawej znajdziesz [Punkt zapisu gry] oraz wyjście na zewnątrz.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 148 »