GRY 01/2003  Poradniki « 148 »  

Odpowiedzi na te pytania pozwolą dostać Ci się do skrzyni, Q1, Q2, Q3 to numery pytań, a numery 1, 2, 3 oznaczają odpowiedzi. Na pytanie #1 odpowiesz spoglądając na mapę (odp.3). Odpowiedź na pytanie #2 znalazłeś na śmietniku w Wood Side Apartment (odp.1). Na pytanie #3 odpowiesz posiłkując się ponownie mapą (odp.3). W nagrodę w skrzyni znajdziesz mnóstwo Naboi oraz Ampułek.



Teraz wróć do znanego Ci już obrazu i załóż na niego dwa wcześniej znalezione pierścienie (akcja Use w inwentarzu). Drzwi prowadzą na klatkę schodową. Na dole, na podłodze powinna leżeć niebieska kartka. Czytając ją zdobędziesz informacje potrzebne później. Na samym dole otwieraj kolejne drzwi aż znajdziesz się w głównych korytarzach. W pewnym momencie zauważysz, że za Wami biegnie Twój stary znajomy - nie możesz go zabić, musisz biec przed siebie. Kiedy dotrzesz do windy zobaczysz krótką scenkę w której ginie Maria.



Windą wjedziesz na [Pierwsze Piętro]. Teraz udaj się na lewo do Pokoju Dyrektora [Director’s Room]. Na biurku znajdziesz notkę, z której dowiesz się o ciekawych miejscach, które musisz odwiedzić w Silent Hill. James skopiuje je automatycznie na swoją mapę. Znajdziesz też przy okazji Klucz [Hospital Lobby Key]. Za oknem zauważysz Laurę. Na korytarzu po prawej znajdziesz [Punkt zapisu gry] oraz wyjście na zewnątrz.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 148 »