Opis:
Windą wyjedź na [Trzecie
Piętro]. Zaraz przy wyjściu z niej napotkasz kilku
naprzykrzających się mutantów. Po lewej znajdziesz również
bardzo interesujący rysunek – zapamiętaj to miejsce. Teraz
idź do [S11], znajdziesz tam
Naboje i Ampułkę.
Kolejnym krokiem będzie udanie się do [S3].
To pokój, w którym wcześniej zostawiłeś Marię. Już jej tam
nie będzie, jedynym śladem będą pozostawione puste buteleczki
po lekarstwach – zbadaj je.
W drugiej części piętra udaj się do Składziku
[Store Room]. Na półce znajdziesz dwie paczki Naboi
oraz Apteczkę.
Wejdź do najbliższej klatki schodowej gdzie znajdziesz [Punkt
zapisu gry]. Teraz idź na sam dół, gdzie w Piwnicy
znajdziesz zamknięte drzwi. Możesz je otworzyć za pomocą znalezionego
wcześniej klucza.
Na podłodze leżą Naboje. Przesuń
półkę po lewej. Odsłoni się niewielkie przejście, gdy będziesz
chciał wejść do pokoju wejdzie Maria. Teraz będzie miała miejsce
krótka scenka. Po niej musisz przejść przez odkryte przed
chwila przejście. Na miejscu na podłodze znajdziesz Obrączkę
[Copper Ring]. Teraz wróć na [Trzecie
Piętro]. Po drodze zapisz grę.
|