GRY 01/2003  Poradniki « 146 »  

Opis:

Windą wyjedź na [Trzecie Piętro]. Zaraz przy wyjściu z niej napotkasz kilku naprzykrzających się mutantów. Po lewej znajdziesz również bardzo interesujący rysunek – zapamiętaj to miejsce. Teraz idź do [S11], znajdziesz tam Naboje i Ampułkę. Kolejnym krokiem będzie udanie się do [S3]. To pokój, w którym wcześniej zostawiłeś Marię. Już jej tam nie będzie, jedynym śladem będą pozostawione puste buteleczki po lekarstwach – zbadaj je.



W drugiej części piętra udaj się do Składziku [Store Room]. Na półce znajdziesz dwie paczki Naboi oraz Apteczkę. Wejdź do najbliższej klatki schodowej gdzie znajdziesz [Punkt zapisu gry]. Teraz idź na sam dół, gdzie w Piwnicy znajdziesz zamknięte drzwi. Możesz je otworzyć za pomocą znalezionego wcześniej klucza.



Na podłodze leżą Naboje. Przesuń półkę po lewej. Odsłoni się niewielkie przejście, gdy będziesz chciał wejść do pokoju wejdzie Maria. Teraz będzie miała miejsce krótka scenka. Po niej musisz przejść przez odkryte przed chwila przejście. Na miejscu na podłodze znajdziesz Obrączkę [Copper Ring]. Teraz wróć na [Trzecie Piętro]. Po drodze zapisz grę.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 146 »