Opis:
Podczas gry uważaj na Marię, gdyż wraz z jej
śmiercią zakończysz grę! Zaraz na początku, po lewej stronie
od wejścia, znajduje się Mapa
szpitala. Kiedy już się nią zajmiesz, idź do Recepcji
[Reception Office]. Znajdziesz tam [Punkt
zapisu gry] na stole oraz Napój
Leczniczy, częściowo zasłonięty przez Marię. W
głębi pokoju znajdują się drzwi do Archiwum
[Dokument Room]. Wejdź do niego.
W rogu pokoju znajdziesz maszynę do pisania, a obok niej kilka
kartek papieru. Przeczytaj je. Po zakończonej lekturze znajdziesz
Klucz [Purple Bull key]. Następnie
klatką schodową udaj się na [Drugie Piętro].
Na miejscu udaj się w lewo, do niewielkiego korytarza – na
jego końcu, po lewej stronie znajduje się Szatnia
[Women’s Locker]. Znajdziesz tam pluszowego misia,
w którego wbita jest mała, zakrzywiona Igła
[Bent Needle]. Weź ją. Po
prawej, w zamkniętej szafce na ubrania jest ukryty [Shotgun].
Teraz udaj się do drugiej szatni [Men’s
Locker]. Po prawej od wejścia, w zakrwawionej kurtce
znajdziesz [Examiantion Room Key].
Wróć się do miejsca gdzie wychodziłeś z klatki schodowej,
tam skorzystaj z podwójnych, białych drzwi prowadzących do
drugiej części tego piętra. Zaraz za drzwiami, na krześle,
znajdziesz Naboje. Udaj się
do [Examining Room 3]. Na
koi po lewej leży Apteczka.
W końcu pokoju na biurku jest maszyna do pisania, w której
znajduje karta z potrzebnym później Kodem
#1 do pewnej skrzynki.
Uwaga! Kod jest przydzielany losowo,
więc musisz go zapamiętać!
|