GRY 01/2003  Poradniki « 137 »  

Opis:

Podczas gry uważaj na Marię, gdyż wraz z jej śmiercią zakończysz grę! Zaraz na początku, po lewej stronie od wejścia, znajduje się Mapa szpitala. Kiedy już się nią zajmiesz, idź do Recepcji [Reception Office]. Znajdziesz tam [Punkt zapisu gry] na stole oraz Napój Leczniczy, częściowo zasłonięty przez Marię. W głębi pokoju znajdują się drzwi do Archiwum [Dokument Room]. Wejdź do niego.



W rogu pokoju znajdziesz maszynę do pisania, a obok niej kilka kartek papieru. Przeczytaj je. Po zakończonej lekturze znajdziesz Klucz [Purple Bull key]. Następnie klatką schodową udaj się na [Drugie Piętro]. Na miejscu udaj się w lewo, do niewielkiego korytarza – na jego końcu, po lewej stronie znajduje się Szatnia [Women’s Locker]. Znajdziesz tam pluszowego misia, w którego wbita jest mała, zakrzywiona Igła [Bent Needle]. Weź ją. Po prawej, w zamkniętej szafce na ubrania jest ukryty [Shotgun].



Teraz udaj się do drugiej szatni [Men’s Locker]. Po prawej od wejścia, w zakrwawionej kurtce znajdziesz [Examiantion Room Key]. Wróć się do miejsca gdzie wychodziłeś z klatki schodowej, tam skorzystaj z podwójnych, białych drzwi prowadzących do drugiej części tego piętra. Zaraz za drzwiami, na krześle, znajdziesz Naboje. Udaj się do [Examining Room 3]. Na koi po lewej leży Apteczka. W końcu pokoju na biurku jest maszyna do pisania, w której znajduje karta z potrzebnym później Kodem #1 do pewnej skrzynki.

Uwaga! Kod jest przydzielany losowo, więc musisz go zapamiętać!

 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 137 »