Będąc już w środku, przejdź przez białe drzwi
z lewej. Zobaczysz krótką scenkę, w której znana Ci mała dziewczynka
rozmawia z Eddie’im. Przejdź przez rupieciarnię do głównego
pomieszczenia. Gdy miniesz ladę, podejdź do Eddie’ego. Dziewczynka
ucieknie, a Ty od razu rusz za nią w pościg. Wejdź w drzwi,
którymi ona stąd wyszła i udaj się z powrotem przed budynek.
Zdyszana Mary powie, że dziewczynka pobiegła na południe.
Trzymając się ścian, obejdź kręgielnię dookoła. Natrafisz
na przejście, które blokuje siatka. Brama na szczęście będzie
otwarta. Idź przed siebie wąskim przesmykiem. W końcu natrafisz
na wąskie przejście, którym podobno uciekła dziewczynka. Mary
dziwnym trafem będzie dysponowała kluczem, który otworzy zamknięte
drzwi obok.
|