GRY 01/2003  Poradniki « 134 »  

Będąc już w środku, przejdź przez białe drzwi z lewej. Zobaczysz krótką scenkę, w której znana Ci mała dziewczynka rozmawia z Eddie’im. Przejdź przez rupieciarnię do głównego pomieszczenia. Gdy miniesz ladę, podejdź do Eddie’ego. Dziewczynka ucieknie, a Ty od razu rusz za nią w pościg. Wejdź w drzwi, którymi ona stąd wyszła i udaj się z powrotem przed budynek.




Zdyszana Mary powie, że dziewczynka pobiegła na południe. Trzymając się ścian, obejdź kręgielnię dookoła. Natrafisz na przejście, które blokuje siatka. Brama na szczęście będzie otwarta. Idź przed siebie wąskim przesmykiem. W końcu natrafisz na wąskie przejście, którym podobno uciekła dziewczynka. Mary dziwnym trafem będzie dysponowała kluczem, który otworzy zamknięte drzwi obok.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 134 »