GRY 01/2003  Poradniki « 129 »  

Na dole otwórz drzwi prowadzące na korytarz wewnętrzny. Wszystkie pokoje po prawej są zamknięte. Na lewo zaraz przy drzwiach do klatki schodowej znajduje się pralnia, w której leży Apteczka. Następnie idź do pokoju [109].

Uwaga! Jeśli nie rozmawiałeś jeszcze z Eddie’m nie możesz tam wejść.

Na kanapie znajdziesz Naboje. Wejdź do pomieszczenia po lewej stronie, spotkasz tam Angelę. Po krótkiej konwersacji weź trzecią Monetę [Prisoner] znajdującą się na półce przy drzwiach.



Teraz przejdź do pomieszczenia nr [105] gdzie w tunelu, na ścianie po prawej stronie, znajdziesz [Punkt zapisu gry], a po lewej komodę. Przeczytaj wierszyk, który jest na niej napisany. Teraz możesz za pomocą menu i akcji „Use” włożyć do niej w odpowiednie miejsca zgromadzone monety.

Musisz to uczynić w następującym porządku:

Easy Riddle Level: [Old Man], puste, [Snake], puste, [Prisoner].

Normal Riddle Level: puste, [Old Man], [Prisoner], puste, [Snake].

Hard Riddle Level: puste, [Old Man], puste, [Snake], [Prisoner].

Extra Hard Riddle Level: [Old Man], puste, [Snake], [Prisoner], puste.

|


W ten sposób zdobędziesz Klucz [Lyne House Key]. Czas wejść teraz na [Drugie Piętro] i udać się do pokoju [209], który możesz otworzyć za pomocą klucza z komody. W pokoju znajdziesz przejście na balkon, które prowadzi do pokoju [208].


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 129 »