GRY 01/2003  Poradniki « 128 »  



Tytuł części:
strona:
Wprowadzenie
Zanim zaczniesz grę
Poziomy trudności
Zakończenia - jak do nich doprowadzić?
Punkt Widokowy
Wschodnie Silent Hill
Południowe Silent Hill
Wood Side Apartment
Blue Creek Apartment
Zachodnie Silent Hill
Brookhaven Hospital
Brookhaven Hospital Reverse
Dark Silent Hill
Silent Hill Historical Society
Toluca Prison
Katakumby
Nabrzeże
Lake View Hotel
Lake View Hotel Reverse

Opis:

Zaczynasz na [Drugim Piętrze]. Przejdź z pokoju z rozbitymi szybami do znajdującej się w korytarzu toalety. Przeszukaj ją. W muszli klozetowej znajdziesz szyfr do sejfu. Przejdź korytarzem do głównego pomieszczenia pokoju, w którym znajduje się sejf. Korzystając z wcześniej zdobytej kartki otwórz sejf zgodnie z instrukcjami.



Zwróć uwagę na sposoby, mówiące, w jaki sposób należy przekręcać pokrętło.

Easy/Normal Riddle Level: Numery oznaczają kolejne cyfry wskazywane przez pokrętło, a znaczniki „>>” i „<<” mówią, w którą stronę należy je przekręcić.

Hard Riddle Level: Do cyfr dochodzą dwa znaczniki – “V” i “X”, gdzie „V=5”, a „X=10”. Działa to w ten sposób, że gdy mamy np. „vv1”, to numerem do przekręcenia będzie 11 (5+5+1).

Extra Hard Riddle Level: Tym razem zamiast cyfr pojawią się różne, kolejne litery alfabetu. Działa to w ten sposób, że „a=1”, „b=2”, „c=3” itd. Jednak uwaga! Nie bierzemy pod uwagę polskich znaków (ą,ć,ę,ń,ł). Numer, o jaki należy przesunąć pokrętło otrzymamy dodając do otrzymanej w ten sposób liczby „9”. I tak, gdy mamy np. „h”, to naszym numerkiem będzie 17 (h=8, 8+9=17).



Na głównym korytarzu [Drugiego Piętra] wszystkie drzwi są zamknięte. Udaj się na klatkę schodową (świecący neon EXIT). Na klatce zabierz znajdującą się obok drzwi Mapę. Droga na górę jest zablokowana, więc udaj się na [Pierwsze Piętro].


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 128 »