Kiedy wyjdziesz już z południowej klatki schodowej,
idź w prawo do najbliższego korytarza prostopadłego,
który poprowadzi cię do pokoju [208].
Wejdź do niego. W międzyczasie usłyszysz przerażający krzyk.
W pokoju [208] znajdziesz
martwego człowieka na fotelu, a po lewej stronie półkę z
Kluczem [202 Room Key]. Weź go.
Udaj się do pokoju [202],
który otworzysz za pomocą nowego nabytku. W nim zobaczysz
masę pootwieranych klatek, wskazujących na to, iż były w nich
wcześniej motyle. W kuchni zaopatrzysz się w Napój
Leczniczy. Po prawej stronie (stojąc w przedpokoju)
znajduje się wejście do drugiego pokoju. Znajdziesz tam, na
prawo tajemniczą dziurę w ścianie. Przeszukaj ją. W ten sposób
zdobędziesz klucz do Zegara
[Clock Key].
Wyjdź z powrotem na korytarz i skręć w prawo. Musisz znowu
dotrzeć do pokoju [208]. W
znanym miejscu przejdź do pomieszczenia z lewej, gdzie znajdziesz
Zegar oraz opis, jak z niego
korzystać (na ścianie). Musisz użyć znalezionego niedawno
Klucza [Clock Key] by otworzyć
obudowę. W tym celu skorzystaj z menu gry, wskaż wymagany
przedmiot i wybierz akcję „Use”. Ustaw wskazówki jak
na poniższym obrazku:
Gdy najedziesz na właściwe ustawienie, usłyszysz kliknięcie
w tle. To znak, że mechanizm trzymający zegar na miejscu został
wyłączony. Podejdź do niego z boku (od strony z napisem) i
popchnij machinę. Zrobisz sobie w ten sposób przejście do
pokoju [209]. W nim znajdzie
Napój Leczniczy w kuchni oraz
[Punkt zapisu gry] na stoliku.
Wyjdź teraz na korytarz i skręć w prawo w stronę północnej
klatki schodowej. Udaj się na [Trzecie
Piętro].
|