GRY 09/2003  Poradniki « 67 »  



autor: Daniel "KULL" Sodkiewicz
 
   
Wstęp
Porady
Budujemy miasto
Forty
Solucja
Podróże Kolumba 1492-1502
Zajazd Pizarro 1532-1544
Wojna siedmioletnia 1756-1763 (oczyma Brytyjczyków)
Wojna siedmioletnia 1756-1763 (oczyma Francuzów)
Rebelia Tecumseha (oczyma Indian)
Rebelia Tecumseha (oczyma Amerykanów)
Wojna o niepodległość 1775-1783 (oczyma Brytyjczyków)
Wojna o niepodległość 1775-1783 (oczyma Amerykanów)

Kampania: Rebelia Tecumseha (oczyma Indian)


Misja 1

Cel: zjednoczyć plemiona Indian.

Przed nami ciekawe zadanie – zjednoczenie pięciu Indiańskich plemion (patrz mapa). Misja ta jest, hmmm ... jakby to rzec ...(?) ... dość eRPeGowa. Zgodnie z przedstawionymi na mapie wioskami plemion podzieliłem solucję do tej misji na pięć części.

Plemię I

Pierwsze plemię jakie napotkamy (1) przyłączy się do nas, gdy uzbieramy dla nich 25.000 jednostek pożywienia. Pod kontrolę otrzymamy oddział łowców. Niedaleko osady (2) można napotkać stado bizonów, na które polujemy grupką (dostępnych od samego początku) jeźdźców na koniach, zaś mięso zbieramy otrzymanymi łowcami. Po wykonaniu zadania otrzymamy oddział konnicy.

Plemię II

Aby dotrzeć do kolejnego obozu (1), trzeba będzie wybić stojących nam na drodze żołnierzy (2); powinno obejść się bez ofiar po naszej stronie. W samej wiosce otrzymamy zadanie zniszczenia nieopodal zbudowanych kopalń (4). Wpierw jednak zabijamy schowanych w lesie, na wschód od obozu ukrytych nieprzyjaciół (3). Samo spalenie kopalń możemy wykonać jednym łowcą (pic.28). Aby podpalić budynek wystarczy jeden celny strzał z dość dużej odległości; nie wdając się w walki z wojskiem pojedynczy Indianin powinien sobie poradzić.


pic.28

 

»

Index GRY 09/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 67 »