GRY 03/2003  Poradniki « 50 »  

Kolejny raz używając bata przeskocz na drugą stronę sali [161], po czym przechodząc korytarzem podejdź do drugiej nogi posągu i podłuż tam ładunki.


161

162


Następnie wyjdź na nowo utworzony postument [162], a z niego wyskocz na półkę powyżej. Po pnączach wyjdź na górę [163] i biegnij przed siebie. Używając bata uderz swoim ciałem w posąg.


163


THE KRAKEN’S LAIR

Zadania:

- Pokonaj „Krakena”

- Odzyskaj trzeci fragment „Lustra Marzeń”

Stoczysz walkę z potworem morskim [164]. Na wstępie nie nurkuj, ale podpłyń do lewego brzegu i weź ładunki wybuchowe oraz udoskonaloną wersje harpuna [165].


164

165


Zanurkuj, pozwól, aby przyczepiło się do ciebie kilka meduz, z prądem podpływaj do kolejnych kolumn, montuj ładunki, po czym jak najszybciej odganiaj od swego ciała meduzy, zanim zostaniesz wciągnięty w paszczę potwora. Po zniszczeniu czterech kolumn pobiegnij do podestu i weź artefakt [166].


166

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 50 »