GRY 13/2003  Poradnik « 53 »  

Escaping Taris (4)

Musimy znaleźć sposób jak przejść zabezpieczenie chroniące statek kosmiczny Ebony Hawk. Zrobimy to wykonując kroki od 02 - 85 do 02 - 92.

Wychodzimy z pokoju i czyścimy sąsiadujące cele.

02 - 85. Po zabiciu wrogich Bounty Hunterów w sąsiadujących pokojach znajdujemy w skrzyniach przedmioty, między innymi Hair Trigger, +/- 1, -2 i -3 karty do Pazaak.

02 - 86. Może mały masarz erotyczny ? :)

02 - 87. Eliminujemy BH w pozostałych pokojach i zbieramy przedmioty.

02 - 88. Ten strażnik ma Computer Pass Card która będzie nam potrzebna w dalszej części.

02 - 89. Hudrow jest torturowany przez Torture Droids. Zabijamy droidy i przełącznikiem na panelu otwieramy klatkę. Rozmawiamy z Hudrow, to były pilot Ebony Hawk, zdradza nam Ebony Hawk Security Codes potrzebne aby dostać się na statek. Puszczamy go wolno.

02 - 90. Czyszcząc pozostałe pokoje i zbierając przedmioty Armor Reinforcement i 500 kredytów. Docieramy do Security Terminal. Tam za pomocą wcześniej zdobytej karty dajemy na terminalu :

"Use Access card"

"Access system commands"

"Disable hangar security" - aby dostać się do Hangaru.

02 - 91. Zanim wejdziemy do Hangaru, leczymy się, włączamy tarcze i przygotowujemy się na walkę.

02 - 92. W hangarze czekają już na nas Calo Nord i Davik Kang którzy wiedzą już że chcemy porwać Ebony Hawk. Flota Lorda Malaka bombarduje miasto stąd wybuchy w hangarze. Gdy walka się rozpocznie skupiamy się wyłącznie na Calo Nord, gdy zdrowie spadnie mu do 50% w porywie szaleństwa postanawia popełnić samobójstwo zabijają również nas. Nie udaje mu się to i umiera przygnieciony spadającym dachem, również Davik Kang jest martwy. Zbieramy z ziemi przedmioty Davika Davik's War Suit (dobra zbroja), Arkanian Energy Shield, Heavy Blaster, Davik's Visor.

ZAPISUJEMY GRĘ i pośpiesznie wsiadamy na pokład Ebony Hawk.

W ucieczce w hiperprzestrzeń przeszkadzają nam myśliwce Sithów. Mamy do stoczenia małą zręcznościową bitwę strzelając z wieżyczek Ebony Hawk do atakujących myśliwców. Jeżeli nam się nie uda wczytujemy grę i próbujemy ponownie, nie powinno to sprawić nam wielkich kłopotów. Zwróćcie uwagę że na dole ekranu gdzie jest wieżyczka z działkiem znajduje się ekran radaru z zaznaczonym kierunkiem z którego nadlatują myśliwce Sithów. Takich walk będziemy musieli stoczyc jeszcze kilka podczas gry.

Po walce Bastila sugeruje abyśmy udali się na planetę Dantooine, zgadzamy się z nią.

Kolejna lokacja to 03A - Dantooine - Jedi Enclave.

Możemy się również zapoznać z częścią poradnika zatytułowaną Ebony Hawk

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 53 »