GRY 11/2003  Poradnik « 36 »  

[Ghost] The Airport – Terminal

Opuść okolicę przez drzwi wyjściowe muzeum na pierwszym piętrze.

Zeskakujesz z szybu wentylacyjnego do wielkiej sali, dokładnie na jej drugie piętro. W okolicy, po naprzeciwległej stronie, za filarami chowają się dwaj żołnierze z oddziałów specjalnych. Zacznij biec trzymając się lewej ściany i załatw pierwszego, nie schodząc jeszcze w dół po ruchomych schodach.

Musisz się zająć teraz tymi na dole (ale nie drugim za filarem!). Odbuduj zdrowie i koncentracje chowając się za filarem, po czym wybierz jakąś dobrą broń (polecam strzelbę) i ruszaj na dół, w zwolnionym tempie eliminując wszystkich wojaków na dole.

Nie zapomnij zabrać ich karabinów, gdyż będą bardzo przydatne. Poczekaj też za filarem lub schodami, by odbudować zdrowie, nim zajmiesz się ostatnim człowiekiem na górze. Jak tylko się go pozbędziesz, z okolicy miejsca startu wybiegnie nowy oddział, z którym będziesz musiał walczyć.

Większość z nich pobiegnie w dół sali, wiec tam się musisz udać Załatw wszystkich tak samo, jak poprzednich. Ostatnia grupa wybiegnie zza wielkich wrót na dole. Znów czeka Cię strzelanie w zwolnionym tempie i chowanie się za filarami, by odnowić energie i zdrowie. Gdy wszystkich załatwisz, podejdź do znajdujących się nieopodal miejsca skąd wyszli wrót.


Dostań się do wyjścia na drugim piętrze i dołącz do drużyny Sorena.

Usłyszysz rozmowę policjantów. Jak tylko otworzysz drzwi, zza filarów wyskoczy po trzech żołnierzy. Jeden pozostawi po sobie granaty ogłuszające, wiec staraj się ich nie ominąć. Sprzątnij wszystkich trzech i czwartego, chowającego się za ściana na prawo od drzwi, którymi tu wszedłeś.

Znajdujesz się w wielkiej dwupoziomowej sali. Jeśli pójdziesz w lewo, natrafisz na dwóch policjantów i kolejną parę, która wyskoczy zza drzwi. Warto się z nimi wpierw rozprawić, by mieć zupełny spokój.

Twoim głównym celem jest jednak okolica z prawej, gdyż tylko tam znajduje się otwarte przejście prowadzące wyżej. Najpierw jednak zajmij się spora grupką policjantów chowających się za budowlą w końcu korytarza. Dostaną również wsparcie w postaci kilki dwuosobowych grupek wybiegających zza drzwi.

 

»

Index GRY 11/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 36 »