GRY 09/2003  Czas Przyszły « 15 »  

 

 

Czy oglądając filmy np. z Jamesem Bondem nie przydarzyło się wam choć przez chwilę kibicować "tym złym", marząc, by choć raz końcówka filmu była inna i zło zatriumfowało? Teraz dzięki firmie Elixir Studios będziecie mieli okazję ziścić te pragnienia i wcielając się w postać złego geniusza stworzyć i zrealizować swój diabelski plan dominacji nad światem. Buchachachachacha!

Evil Genius jest grą strategiczną, zmuszającą nas do opanowania jej pięciu głównych aspektów: rozbudowy bazy, prowadzenia badań rozwojowych, trenowania naszej wiernej armii złoczyńców, wykonywania misji i walki. Przygodę rozpoczniemy w 1960 roku, na małej tropikalnej wyspie, pod którą wybudujemy nasze centrum operacyjne. Oczywiście, jak tradycja nakazuje, będzie się ono mieścić w starych jaskiniach, wygasłym wulkanie czy też innym równie interesującym miejscu.

Ponieważ dysponujemy budżetem 100 milionów $, będziemy mogli wyposażyć je we wszystko, czego zły człowiek do szczęścia potrzebuje - sale tortur, pracownie do produkcji superbroni, koszary dla naszych żołnierzy czy też zabójcze pułapki chroniące przed zbyt ciekawskimi turystami.

Jak zawsze, wraz z postępem technologicznym uzyskamy dostęp do nowych budynków, pozwalających tworzyć lepsze jednostki czy też bardziej zabójcze uzbrojenie.

Nasza armia będzie składać się z dwóch typów żołnierzy- prostych mięśniaków, których głównym celem będzie wykonywanie nieskomplikowanych rozkazów, takich jak rozbudowa i ochrona bazy, a także z prawdziwych złoczyńców, mistrzów w swojej klasie, inteligentnych, sprytnych i zabójczych, z których pomocą wykonany bardziej ambitne misje w pięciu częściach świata, dzięki którym wzrośnie nasz prestiż.

 

 



Evil Genius

producent: Elixir Studios
wydawca: Vivendi Universal Publishing
kategoria:strategiczne / symulatory
światowa data wydania: 2004

 

»

Index GRY 09/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 15 »