Gra Full Spectrum Warrior dostępna
będzie także na PC
Phoenix
W jednym z ostatnich wywiadów,
które przeprowadził zachodni serwis GameSpot z przedstawicielami
firmy THQ pojawiła się informacja, iż gra Full Spectrum Warrior,
która początkowo miała pojawić się wyłącznie na konsolę Xbox może
stać się także własnością posiadaczy komputerów klasy PC.
Firma developerska Pandemic Studios, twórca takich gier,
jak: Battlezone czy Dark Reign II na platformę PC pracuje obecnie
nad Xboxową wersją omawianego tytułu. Premiera Full Spectrum Warrior
przewidziana jest na przyszły rok, jednak dokładnej daty jeszcze
nie znamy.
Tytuł gry odwołuje się do intensywnego treningu marrinsów armii
USA, którzy wysyłani są na pustynie, lodowce, dżungle, aby doświadczyć
wszystkich warunków środowiska, które może pojawić się na polu walki.
Prace nad pełną wersją opisywanej pozycji powoli dobiegają
ku końcowi. Właśnie w tych okolicznościach Wil Stahl, który koordynuje
prace nad Full Spectrum Warrior udzielił informacji, czym wersja
PC różnić się będzie od tej wykonanej na konsolę Xbox.
|
|
Naga prawda o procesie developingu
nowego Tomb Raidera
Łosiu
Najnowsza odsłona popularnej serii przygodowych gier
akcji z Larą Croft, seksowną panią archeolog, w roli głównej okazała
się klęską, za co największą cenę zapłacił jej producent, studio
Core Design. W tej chwili Core znajduje się w rozsypce, jego czołowi
członkowie odeszli lub odchodzą, studio utraciło serię Tomb Raider
na rzecz firmy Crystal Dynamics – ogólnie rzecz biorąc prawdziwa
katastrofa. Oburzeni fani powiedzą – dobrze im tak, skoro zrobili
to co zrobili - jednakże, jak donosi anonimowy informator związany
z Core Design i firmą Eidos, wszystkiemu winna jest ta druga firma,
wydawca.
Pierwotnie Core ustaliło termin premiery Tomb Raider:
The Angel of Darkness na koniec 2003 roku (okres świąteczny) i wówczas
gra byłaby dopracowana w najdrobniejszych szczegółach. Niestety
latem 2002 roku Eidos nie zważając na nic zadecydował, że musi ona
zostać wydana rok wcześniej, co, jak wiemy, było niewykonalne...
Kiedy pod koniec roku 2002 szefowie Eidosa zdali sobie
sprawę ze Core nie ukończy nowego Tomb Raidera na święta, zdecydowali
się przesunąć termin premiery na luty 2003. Wszystko trzymałoby
się jeszcze „kupy”, gdyby przy okazji nie zwolniono z pracy dwóch
czołowych członków zespołu pracującego nad grą. W wyniku tego posunięcia
w Core pozostał tylko jeden „nienajlepszy” programista A.I. Producent
naturalnie nie zdołał ukończyć gry do lutego i Eidos ponownie przesunął
termin jej premiery, tym razem na lipiec, koniec swego roku fiskalnego,
zaznaczając, że jeżeli do tego czasu studio Core nie ukończy Tomb
Raider: The Angel of Darkness to wszyscy jego członkowie wylecą
na bruk.
I tym oto sposobem Core ukończył (na tyle o ile) grę
i została ona wydana przez Eidos na około pół roku przed pierwotnym
terminem.
Oto i cała (nieoficjalna) prawda tym, co Eidos zaserwował
fanom Lary.
|
|
Ubogo, nowocześnie i konserwatywnie.
Half-Life 2 na PC w trzech wersjach.
eLKaeR
Zespół developerski z firmy Valve Software nadal podaje
dzień 30 września 2003, jako moment komercyjnego debiutu drugiej
części cyklu Half-Life. Natomiast po konsultacjach z korporacją
wydawniczą Vivendi Universal Games, przedstawiciele popularnego
brytyjskiego sklepu internetowego o nazwie GAME
oświadczyli, że rozsyłanie wspomnianej pozycji do klientów wystartuje
na przełomie października i listopada bieżącego roku. Ponadto ujawniono
szczegółowe informacje, dotyczące metody dystrybucji programu.
Na rynku mają pojawić się równolegle trzy edycje omawianej
gry, których dokładne charakterystyki prezentują się następująco:
#1: Aktywna tylko zabawa jednoosobowa; niższa
cena detaliczna; ogólna dostępność (hipermarkety itd.).
#2: Zaimplementowane wszystkie kluczowe
elementy (tryby single i multiplayer); rozprowadzanie za pośrednictwem
normalnych sklepów i sieciowego systemu Steam (koszt jednorazowy
lub ograniczona czasowo subskrypcja w wysokości 9,95 USD); możliwość
płatnego aktualizowania drogą internetową.
#3: Obecność pełnego pakietu opcji; klasyczny
model sprzedaży; dołączenie rozmaitych niespodzianek (podkładki
pod mysz, przewodniki strategiczne, koszulki itp.).
|