Operation Flashpoint 2 później
niż oczekiwaliśmy...
Phoenix
Oczekiwany od dłuższego czasu sequel do gry Operation
Flashpoint nie trafi w ręce fanów aż do roku 2005. Taka wiadomość
pojawiła się na łamach serwisu TotalVideoGames.com. Rzeczona witryna
otrzymał takową informację od firmy Bohemia Interactive.
Jednakże nie padł żaden oficjalny powód takiej decyzji. Rzeczą wielce
prawdopodobną jest jednak to, iż opóźnienie to spowodowane jest
ciężkimi pracami programistów firmy Bohemia Interactive nad konwersją
Operation Flashpoint na platformę Xbox. Produkt w tej właśnie wersji
wspierał będzie także funkcję Xbox Live.
Miejmy nadzieję, że czas, który otrzyma firma będzie
czasem dobrze wykorzystanym. Zaś Operation Flashpoint 2 stanie się
godną poprzedniczką swojej młodszej wersji.
„Czarnula” nie wystarczy samochodowemu
złodziejowi, czyli GTA 4 nie tylko dla PS2
eLKaeR
Po ogłoszeniu najświeższych wyników finansowych korporacji
wydawniczej Take-Two Interactive zorganizowano konferencję prasową,
w której uczestniczył dyrektor zarządzający - Jeffery Lupin. Człowiek
ten podał kolejne informacje, dotyczące przyszłości popularnego
cyklu Grand Theft Auto.
|
|
Mianowicie firma zmieniła warunki współpracy z elektroniczno-rozrywkowym
koncernem Sony. Dotychczas obowiązywała umowa, gwarantująca platformie
PS2 konsolową wyłączność na nowe gry ze wspomnianej serii. Jednakże
wraz z jesienną premierą produktu o nazwie Grand Theft Auto: Double
Pack, trzecia odsłona GTA wraz z GTA: Vice City stanie się dostępna
także dla posiadaczy systemu Microsoft Xbox.
Natomiast czwarta część omawianej sagi pojawi się początkowo
jedynie w wersji dla PS2, aby nieco później zostać poddaną adaptacji
dla potrzeb „pudła” Billa Gatesa. Prawdopodobnie powstanie również
port, dedykowany właścicielom Nintendo GameCube.
America's Army 2.0 już wkrótce
Phoenix
Odwiedzając oficjalną witrynę America's
Army możemy przeczytać zwięzłą i treściwą, aczkolwiek znaczącą
zarazem informację odnośnie nowej wersji rzeczonej gry. Nosić ona
będzie nazwę America's Army 2.0 i oparta zostanie o silnik wykupiony
na licencji od Epic Games (Unreal Tournament). Bliższe informacje
odnośnie daty rynkowej premiery nie zostały jednak ujawnione.
Oprócz tej informacji na oficjalnej stronie AA znajdziemy
też nowe screeny pochodzące właśnie z omawianej wersji 2.0. Jest
ich tylko, albo aż 5 i pochodzą one bezpośrednio od zespołu developerskiego
zajmującego się produkcją tego produktu.
Ponadto ludzie odpowiedzialni za administracje strony
przygotowali ulepszoną wersję forum dyskusyjnego. Teraz sekcje dla
stron przygotowanych przez fanów oraz klany zostały odseparowane
od pozostałej części – napewno usprawni to proces wyszukiwania interesujących
nas danych.
|
|
Koniec współpracy pomiędzy Sports
Interactive i Eidos
Phoenix
Firmy Sports Interactive oraz Eidos podały do informacji
publicznej, że trwająca tak długi czas współpraca nad rozwojem serii
Championship Manager niedługo dobiegnie końca. Ostatnim zadaniem,
jakie wspólnie ukończą obie firmy będzie stworzenie sezonu 2003/2004
dla wyżej wspomnianego tytułu. Developingiem zajmie się Sports Interactive,
zaś wydaniem gry Eidos. Rynkowy debiut przewidziany jest na czwarty
kwartał obecnego roku kalendarzowego.
Jak określił to Miles Jacobson: „Gdybyśmy pracowali
w branży muzycznej, mówilibyśmy tutaj o różnicach w preferowanych
stylach muzycznych.”
Po premierze sezonu 03/04 każda z firm zajmie się „swoimi sprawami”.
Eidos zachowa prawa do tytułu Championship Manager, oraz do wydawania
kolejnych sezonów – obecnie w planach jest już wydanie wersji 2004/2005.
Zaś Sports Interactive stanie się właścicielem bazy piłkarzy oraz
kodu zródłowego całej aplikacji. Ponadto, jak zapowiada w pierwszym
kwartale 2004 roku zaanonsuje nowy projekt.
„Mieliśmy przyjemność prowadzenia wspaniałej współpracy
z firmą Eidos przez wiele lat. Obecnie pracujemy z nią naprawdę
blisko, nad wykonaniem najlepszej części CM, jaka kiedykolwiek została
stworzona.” Następnie Jacobson kontynuuje: „Następnie oczekuję,
iż staniemy się przyjaźnie ustosunkowanymi rywalami.”
Więcej szczegółów odnośnie „rozstania” i wynikających
z tego tytułu kwestii problematycznych (baza piłkarzy) znajdziecie
na łamach zachodniego serwisu Eurogamer.net
|