GRY 08/2003  Poradniki « 48 »  

[Avery Carrington] 01 Four Iron

 

Wynagrodzenie: 500$

 

Jedź i zabierz strój golfowy ze sklepu Jacksports.

Udaj się do nowego sklepu z ciuchami sportowymi. Znajdziesz go w wyznaczonym na mapie miejscu. Droga jest prosta, więc na pewno się nie zgubisz.

 

Jedź do Klubu Golfowego Leaf Links.

Nie masz do niego daleko, wystarczy wjechać na most i zaraz zobaczysz zjazd prowadzący do większego kompleksu. Zaparkuj wóz i wejdź w wyznaczone miejsce, by sprawdzić co masz do zrobienia.

 

Cel gra w golfa. Upewnij się, że po raz ostatni.

Musisz zostawić bron przy wejściu – nastąpi to automatycznie. Nie zapomnij tylko potem jej zabrać. Zaraz na początku, z prawej strony od wyjścia na teren pola golfowego znajdziesz kijek. Zabierz go – to Twoja nowa broń.

Wsiadaj do zaparkowanego nieopodal pojazdu i jedź we wskazane żółtym punktem miejsce. Gdy miniesz mostek, zauważysz już podwyższenie ulokowane nieopodal wody. Zaparkuj przy nim i wejdź po schodkach na górę.

Gdy to zrobisz, Twój cel ucieknie do pojazdu, a Ty będziesz musiał rozłożyć jego ochroniarzy – co też wykonaj, korzystając ze znalezionego przed chwilą kija. Potem schodź na dół i weź jeden z zaparkowanych tam pojazdów. Uważaj jednak na ochroniarza w wozie! Załatwić cel możesz na co najmniej dwa sposoby: najlepszy to zepchnięcie go do wody.

Jeśli podczas całej jego bezsensownej jazdy po okolicznych górkach, z których można go bezproblemowo zepchnąć do wody (pojazd którym jeździcie nie może wylądować na dachu), ucieknie w stronę wyjścia, musisz go złapać i przejechać nim zniknie z Twojego pola widzenia.

 

»

Index GRY 08/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 48 »