SW: Knights of the Old Republic bestsellerem na Xboxie
Syriusz
Robet Bach, wiceprezes Microsoftu i główny szef sekcji
odpowiedzialnej za konsolę Xbox, przedstawił na ostatnim zebraniu
korporacji wyniki ze sprzedaży xboxowej wersji gry Star Wars: Knights
of the Old Republic. Oznajmił, iż produkt LucasArt oraz BioWare
pobił wszystkie dotychczasowe rekordy sprzedaży gier na konsole,
osiągając wynik 250,000 egzemplarzy w ciągu czterech dni.
Bach poruszył także wiele innych wątków. Szczególny
nacisk położył na nadchodzącą premierę XSN (Xbox Live Sport Network)
- technologii, która pozwoli graczom na całym świecie na zakładanie
lig i rozgrywanie turniejów.
Podczas zebrania wyszło także na jaw, że Microsoft prowadzi
rozmowy z innymi firmami nad wydaniem takich hitów jak Counter-Strike,
Rainbow Six 3 czy Max Payne 2 w wersji przeznaczonej dla konsoli
Xbox.
Gorky Zero w Dobrej GRZE!
Axel Springer Press Release
Wydawnictwo Axel Springer Polska i producent gier Metropolis
Software informują o zawarciu umowy na wydanie taktyczno-zręcznościowej
gry Gorky Zero: Fabryka niewolników. Pojawi się ona w przebojowej
serii Dobra GRA, w cenie zaledwie 19,90 złotych! Dobra GRA z Gorky
Zero trafi do kiosków we wrześniu.
Bartosz Brzostek, przedstawiciel Metropolis Software,
powiedział "Jestem dumny z podpisania umowy wydawniczej
z Axel Springer Polska. Dobra GRA to najlepiej sprzedająca się seria
gier komputerowych w Polsce i pojawienie się w niej naszego produktu
gwarantuje dotarcie do szerokich rzesz graczy.".
|
|
Marcin Przasnyski, dyrektor wydawniczy Axel Springer
Polska, stwierdził "Wśród gier Gorky to znana światowa marka.
Do serii Dobra GRA trafiają wyłączne sprawdzone produkty wysokiej
jakości, a taki właśnie jest Gorky Zero. Wierzę, że gracze podzielą
tę opinię.".
Gorky Zero to taktyczna gra akcji, w której pokierujemy kanadyjskim
komandosem Cole’em Sullivanem podczas tajnej misji w postradzieckiej
bazie na Ukrainie. Nasz bohater nie będzie unikał walki, ale jego
główną bronią pozostanie skrytość. Pistolet wyciągniemy jedynie
w ostateczności, gdy strażnicy dowiedzą się już, że jesteśmy na
patrolowanym przez nich terenie. Intrygująca fabuła gry jest dziełem
Rafała Ziemkiewicza, znanego pisarza i publicysty. W rolach głównych
usłyszymy znanych aktorów: Mirosława Bakę i Potra Fronczewskiego.
Czy Unreal Tournament 2004 zmusi
graczy do radykalnych modernizacji PeCetów?
eLKaeR
Prosto z siedziby korporacji Epic Games wydostała się
właśnie informacja, dotycząca oficjalnych wymagań sprzętowych nadchodzącej
gry pt. Unreal Tournament 2004 (rynkowa premiera pełnej wersji programu
nastąpi prawdopodobnie w listopadzie bieżącego roku).
Warto zauważyć, że zamieszczone poniżej dane są właściwie
identyczne z potrzebami poprzedniej edycji UT, oznaczonej symbolem
2003. Wniosek generalny: developerzy raczej nie zaskoczą użytkowników
spektakularnymi innowacjami.
Wymagania standardowe
Procesor: 733 MHz (Intel lub AMD)
Pamięć operacyjna: 128 MB
Karta graficzna: zgodna z DirectX 6.0 (32 MB)
Ilość wolnego miejsca na HDD: 8 GB
Napęd optyczny: CD-ROM (8X) lub DVD
Połączenie internetowe: modem 33,6 kbps
Wymagania rekomendowane
Procesor: 1,0 GHz (Intel lub AMD)
Pamięć operacyjna: 256 MB lub więcej
Karta graficzna: zgodna z DirectX 6.0 (64+ MB)
Ilość wolnego miejsca na HDD: 8 GB
Napęd optyczny: CD-ROM (8X) lub DVD
Połączenie internetowe: dostęp szerokopasmowy
|
|
„Pół-żywe” nowości - sporo dodatkowych
informacji na temat Half-Life 2 i pierwsza wzmianka o Half-Life
3
eLKaeR
Zgodnie z oficjalnymi doniesieniami, do rynkowego debiutu
gry z gatunku FPS pt. Half-Life 2 pozostały jeszcze blisko dwa miesiące.
Tymczasem popularny internetowy serwis o nazwie Computer and Video
Games opublikował następny obszerny artykuł, związany z dziełem
firmy Valve Software. Tekst prezentuje czytelnikom sporo nie ujawnionych
dotychczas cech charakterystycznych wspomnianego programu.
Poniżej znajduje się zbiór wybranych zagadnień, poruszonych w rzeczonym
materiale dziennikarskim:
- proste konwertowanie map z „jedynki” za pomocą zmodernizowanej
wersji edytora Hammer,
- kilka rozmaitych wariantów zabawy wieloosobowej i obsługa ponad
trzydziestu użytkowników jednocześnie,
- zaawansowana synchronizacja wypowiedzi z ruchami warg postaci
w trybach single-player oraz multiplayer (współpraca z systemem
komunikacji głosowej),
- wysoka interakcja przeciwników z wirtualnym środowiskiem,
ograniczenia w ilości przenoszonego wyposażenia (np. operowanie
wyrzutnią rakiet wymaga pozbycia się strzelby),
- wykorzystywanie broni przez bohaterów niezależnych.
Ponadto w omawianym artykule znalazła się fraza „(...) Half-Life
is expected to be a trilogy (...)”, na podstawie której można
wnioskować, że w przyszłości prawdopodobnie powstanie trzecia odsłona
H-L.
|