GRY 07/2003  Poradniki « 65 »  



Wprowadzenie
Jak ukończyć grę w 100%?


Rampage]
Podstawy
Mapa

[01] [02] [03] [04] [05] [06] [07] [08] [09] [10]
[11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20]
[21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30]
[31] [32] [33] [34] [35]
 


[Unique Stunt Jumps]
Podstawy
Mapa
 


[Hidden Packages]
Podstawy
Mapa
 


[Shops]
Podstawy
Mapa
 

[Unique Stunt Jumps] Numer 1-6

Ścigacz: zaparkowany przy wodzie, doki.

Pierwszy skok wykonasz w porcie. Dostań się na teren doków i odnajdź specjalnie ułożone deski, po których możesz przeskoczyć na kolejną część kładki.

Drugi skok jest ściśle powiązany z pierwszym. Najpierw rozpędź się i skocz pierwszy, po czym dodaj gazu i przeskocz po drugich deskach na większą odległość – odcięty od reszty doków pomost.

Ścigacz: zaparkowany na prawo od schodów.

Odnajdź biały budynek z charakterystycznymi schodami, które prowadzą do miejsca z kamizelką kuloodporną. Musisz się rozpędzić (skorzystaj z długiej alei przy zielonych budynkach) i skoczyć nad sąsiednim budynkiem.

Ten skok jest powiązany z poprzednim. Powinieneś wylądować na dachu różowego budynku, mając przed sobą pochylnię (skocznię). Wjedź na nią, by przeskoczyć nad ulicą. Prawdopodobnie nie uda Ci się przeskoczyć sąsiedniego budynku, ale to nie jest wymagane.

Pamiętasz niewielkie centrum handlowe z charakterystycznym, półokrągłym wjazdem na dach? Musisz się właśnie tam udać. Skok wykonaj oczywiście z maksymalnego rozpędu odbijając się w miejscu ze strzałką (tą przy Strzelbie). Musisz wylądować na sąsiednim budynku, po drugiej stronie ulicy.

Ten skok jest powiązany z poprzednim. Po wylądowaniu na budynku należy wjechać na schody, dzięki czemu skoczysz na budynek z trzema rampami. Skorzystaj z jednej z nich (obrazek obok), by przeskoczyć nad ulicą i zaliczyć ten unikalny skok.

 

»

Index GRY 07/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 65 »