GRY 07/2003  Poradniki « 100 »  



Tytuł części:
strona:
Wstępniak
Tryby gry
Multiplayer
Ustawienia
Zarządzanie drużyną
Poziomy trudności
Rozgrywka - Menu pauzy
Kamery
Rozgrywka
Stałe fragmenty gry
Obrona

4-5-1 – taktyka słaba, jedynym jej celem jest murowanie bramki. W sumie niby pięciu pomocników może wspierać napastnika, jednak w praktyce jest to 1-2 zawodnicy, reszta pilnuje tyłów.

5-3-2 – jeśli nie potrafisz za dobrze grać w obronie, to ta taktyka jest stworzona dla ciebie. Jednak trzeba tu liczyć jedynie na kontrę, bo mimo dwóch napastników to jest ona jak poprzednia, przeznaczona raczej do murowania bramki niż strzelania goli.

5-4-1 – dla broniących się całą siłą i wykopujących piłkę byle gdzie. Ale skoro najlepszą obroną jest atak to nie widzę żadnego powodu by używać tej taktyki. Straszne pudło od strony programistów, kompletnie nie trafili (a może tylko w moje gusta?)

3-6-1 – kolejne udziwnienie autorów. Przecież tak chyba grają tylko w kosmosie. Ani dobrej obrony, ani dobrego ataku. A raczej samą pomocą niewiele się zdziała. Kolejna taktyka, której mówię NIE!

2-5-3 – bardzo podobna do 5-3-2 tyle, że odwrócona. Tylko dla tych co maniakalnie napadają na bramkę rywala i umieją dobrze wychodzić bramkarzem (na obrońców nie ma co liczyć). Do sytuacji kryzysowych (2:2 i 80min.).

 

»

Index GRY 07/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 100 »